ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

ΑΝΕΚ LINES¨ΠΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΙΣ...ΠΑΣΤΙΛΙΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ!!!

 25 Ιανουαρίου 2013- ώρα 18.00 μ.μ 

4 χρόνια PEIRATIKO REPORTAZ

PROS PEIRATIKOI@YAHOO.GR
ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ PEIRATIKO REPORTAZ

Σας ευχαριστούμε θερμά,
η αδικία στην μετά Δ.Ν.Τ  εποχή είναι μεγάλη για όλους μας, όμως,  ο Όρος αδικία δεν συνδέεται πλέον με την τιμωρία και με την αποστασιοποίηση κοινωνικά από αυτούς,  που την  δημιουργούν και την υποθάλπουν.
Εσείς, για εμάς,  είστε μια σύμμαχος με πύρινη Πένα!
Ας  πάμε,  όμως στο θέμα μας  και στο ποια είναι η αλήθεια που βλέπει η ΑΝΕΚ ή μάλλον πως δικαιολογούν τις  παστίλιες τους για την πείνα του άλλου

Η "A" χρωστάει σε νούμερα στο κράτος 8 εκ. Ευρώ ,αντίστοιχα,  όμως το κράτος,  τις οφείλει από τις άγονες 16.
Το θέμα με το "Σοφοκλής" και τα "Λευκά Ορη" (εκεί το γνωρίζουμε και είναι το μόνο ελαφρυντικό που δίνουμε στην εταιρία) ότι την έχει πατήσει  και τις έχουν παρακρατήσει 2 πλοία,  τα οποία δεν τα αφήνουν να φύγουν από εκεί,  ούτε καν καύσιμα δεν τους αφήνουν να πάρουν...

 Τα πλοία έχουν σβήσει και έχουν απομείνει 2, 3 άτομα έτσι για την φυσική παρουσία..
 Το θέμα όμως θα πάρει ίσως και παραπάνω από 2 χρονιά να λυθεί ηγραφειοκρατία και τα δικαστήρια που η ΑΝΕΚ κυνηγά να πάρει και όσο μάλλον το ναυπηγείο από την ΑΝΕΚ.
Μετά η κίνηση έχει πέσει αισθητά θεωρούν ότι υπάρχουν ζημίες, μεγάλο τους πρόβλημα η ρευστότητα ειδικά στα φορτηγά,  τα οποία δουλεύουν με 6 μήνες επιταγές
(γνώμη μας ας symmax;hsoyn  λοιπόν όλες οι εταιρίες στο να πa;irnoyn ζεστό χρήμα πολύ νωρίτερα, ας πιέσουν τις μεταφορικές να καταβάλουν τα ποσά τους σε πολύ μικρά διαστήματα).
Τόσα πλοία είναι ακινητοποιημένα στους λιμένες Περάματος Νέου μόλου Δραπετσώνας και το Κρήτη ΙΙ,  στην Σύρο.
Το Forza και το Couragio έχουν μόνο μια μικρή ομάδα Ελλήνων ναυτικών και όλοι οι υπόλοιποι είναι Ιταλοί έτσι λένε ότι τους κοστίζει...φτηνά…
Εμείς, πόσο ανοχή να δείξουμε όταν κάνεις δεν μας έδωσε ούτε καν προφορική ενημέρωση για την κατάσταση , ούτε καν να μας πουν
ΚΥΡΙΕΣ και ΚΥΡΙΟΙ  ΧΡΗΜΑΤΑ  ΞΑΝΑ  ΑΠΟ  ΙΟΥΝΙΟ 
ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΠΑΡΤΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΑΞΕΤΕ…! Στο παρελθόν είχαμε συντάξει προκηρύξεις που ζητούσαμε τα δεδουλευμένα μας και η αλήθεια είναι ότι κάπου στην πορεία το έπνιξαν στον δρόμο από Πειραιά προς Χανιά!
ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ, δεν έχει κανένας το δικαίωμα να μας κλείσει την πόρτα στην μούρη,  επειδή δεν είναι ΑΥΤΟΙ εντάξει
ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ. 
Τα παιδιά μας σταμάτησαν κάθε δραστηριότητα όπως αγγλικά, χορούς και άλλες δραστηριότητες.
 Σε λίγο πολύ φοβάμαι ότι και τα παιδιά των ναυτικών θα είναι από τα υποσιτισμένα στα ελληνικά μας σχολεία . 
Όποτε αυτή η απάνθρωπη μέθοδος του Scare tactics επί το πλείστον έχει στεφτεί από τους εφοπλιστές με απολυτή επιτυχία.
ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ  Η ΜΟΝΗ ΕΠΑΦΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΡΣΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΙΣ Α.Ν.Ε.Κ.
(πέρσι,  ο αντιπρόεδρος Κυρ. Πρωτοπαπαδάκης μας έβγαλε λόγο στο "Λατώ",  στο όποιο μας είπε κατά λέξη,  ότι όποιος έχει ανάγκη τα δεδουλευμένα του,  να τα ζητήσει θα τα λάβει 
και δεν θα υπάρξει καμιά κύρωση από μέρους τους  προς τον εργαζόμενο, απλώς αντιμετωπίζουμε μια στενότητα ρευστότητας και ζητούμε κατανόηση.)
Από τον 09-2011 υπάρχει αυτή η κατανόηση  από μέρους μας  και  όσο φιλότιμο και αν μας είχε η Ελληνική ναυτική μας συνείδηση ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ κατανοητό πως δεν τίθεται θέμα μη γνώσης των δυσχερειών  της εταιρίας...
 Αλλά εδώ τίθεται θέμα επιβίωσης των οικογενειών μας.
 Εμείς θα φάμε ψωμί και ελιά ακόμα και σκέτο παξιμάδιαλλά,  όταν η γυναίκα σου , σου λέει το παιδί   δεν έχει ούτε γάλα (δεν το λέμε μεταφορικά)...
 Με πήρε σήμερα η τράπεζα και εκκρεμούν  10 οφειλές ακόμα,  που στην καλύτερη θα μας κόψουν το ρεύμα και το νερό...
 Και δεν είναι μόνο στα χαμηλά πληρώματα,  αυτό Υπαρχοι και αρχιθαλαμηπόλοι αντιμετωπίζουν ίδιες καταστάσεις στο σπίτι τους.
Η συσπείρωση μας ολοένα και γίνεται πιο ισχυρή,  για αυτό σας καλούμε να μην εθελοτυφλείτε στιςυποχρεώσεις σας...
 Το μεγάλο θύμα στην προκείμενη περίπτωση θα είναι το επιβατηγό κοινό,  το όποιο θα έχει χαμηλότερης ποιότητας εξυπηρέτηση και παροχές...
 Τα προβλήματα εκείνα μας απασχολούν πολύ περισσότερο από την εργασία μας, τελικώς 
Θέλετε ναπαλέψουμε να σώσουμε την ακτοπλοΐα … 
Αυτό δεν επιτυγχάνεται  με συρρίκνωση του εργατικού δυναμικού, είτε σε ποσότητα είτε μισθολογικά.
Εσείς οι ίδιοι βάλατε τους ξένους να εργαστούν στην εθνική υπόθεση που λέγεται  ναυτιλία θεωρώντας πως τι παραπάνω κάνει ένας Έλληνας να παίρνει 8000 ευρώ(βλέπε ποντοπόρο ναυτιλία) από έναν Βούλγαρο με 6000 ευρώΑκόμα και το νερό στο κρασί μας να δεχθούμε μειώσεις αντίστοιχες  και  να πάρουμε  τον ίδιο μισθό με τον βούλγαρο  Πχ  Μηχανικού Η΄ Υποπλοιάρχου...
Αλλά και  τότε είπατε όχι...
 ΓΙΑΤΊ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΣΑΣ ΠΑΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΛΙΓΑ ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ  17% λόγο απομαχικών ταμείων που πρέπει να καταβάλλετε …
ΠΥΛΩΝΑΣ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΑΝΆΠΤΥΞΗΣ Η ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΜΕΣΑΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΔΕ ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ.
Το εισόδημα μας είναι ζεστό χρήμα στην αγοράάρα με τις πράξεις σας,  κάποιες εταιρίες συμβάλλετε και εσείς στην κατεδάφιση τις Ελληνικής οικονομίας.  
Για αυτό έχετε στο έλεος του θεού και τις ακαδημίες σας,  με βιβλία του 1954...
  Αντί να επενδύσετε στις νέες τεχνολογίες και να κάνετε τον ΕΛΛΗΝΑ ΝΑΥΤΙΚΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ, φυσικά,  αν σας ενδιέφερε αυτό αυτά θα είχαν ήδη  υλοποιηθεί εδώ και αρκετά χρονιά
 
Κα Χριστοδουλίδου,
 αυτά είναι όλα όσα  γνωρίζω από την πλευρά τις"Α" ...
Και αυτές είναι φυσικά και οι απόψεις μου και οι πεποιθήσεις μου για τους  συναδέλφους  μας  ναυτικούς...
 Αυτά ίσως να ήταν απλά παράπονα ψυχής...
 Ισως όμως μια εποικοδομητική συζήτηση...
 Ομως το αποτέλεσμα είναι,  πως όλοι μας,  ακόμα και εσείς,
 πιστεύω,
 πως συμφωνείτε ότι αυτή είναι η κοινή λογική,  που εισπράττετε από τον κόσμο
 και ειδικά από τον κλάδο μας καθημερινά.