ΤΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΒΗΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΥ, ΟΧΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ "ΤΥΠΟΥ" ΚΑΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Loading...

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2017

ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ Η ΠΝΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ

ΔΕΛΤΙΟ   ΤΥΠΟΥ
της  16ης Φεβρουαρίου  2016

Η   Διοίκηση της  Πανελλήνιας   Ναυτικής  Ομοσπονδίας    κατά  την  χθεσινή   συνεδρίασή  της αφού   εξέτασε τα  ήδη  υφιστάμενα   προβλήματα, που  αντιμετωπίζει  σήμερα ο  κλάδος  των  ναυτεργατών   και τα  οποία  δυστυχώς  θεριεύουν   και  οξύνονται  ακόμη  περισσότερο  με  τις  νέες  ερμηνευτικές  εγκυκλίους  για  την εφαρμογή των  διατάξεων  του Νόμου  4387/2016  για  το  συνταξιοδοτικό – ασφαλιστικό, που  αντί  να  διευκολύνουν και  να  ξεκαθαρίζουν  τα όσα καταστροφικά και  ομιχλώδη  ορίζει ο  Νόμος  περιπλέκουν  ακόμη  περισσότερο  τα  πράγματα  και,   αφού διαπίστωσε  για άλλη μια  φορά,   ότι οι  δοθείσες  υποσχέσεις  των αρμοδίων  και  του κ. Υφυπουργού  Εργασίας   για  άμεση  ρύθμιση του  ποσοστού  αναπλήρωσης  των συντάξεων των  ναυτικών,  δυστυχώς  όχι  μόνον  παρέμειναν  υποσχέσεις αλλά  επιπρόσθετα   απογυμνώνεται   πλήρως το  ΝΑΤ  από  την  ακίνητη  του  περιουσία,  την οποία ο  κ.  Υφυπουργός  Εργασίας  την προορίζει  για το «χωνευτήρι»  του  ΕΦΚΑ, αποφάσισε τα  παρακάτω:


Πρώτα  απ’  όλα διευκρινίζει  και  τονίζει  προς τον  κ. Υφυπουργό  Εργασίας   και  προς   κάθε  Αρμόδιο  ότι  η εννιάημερη  πρόσφατη  απεργία  της ΠΝΟ  απλά  ανεστάλη  προσωρινά  όχι  γιατί  ικανοποιήθηκαν  τα  αιτήματα   μας,  αλλά για να  δοθεί  χρόνος  στους  αρμοδίους  για  την εξεύρεση  λύσεων  στα απεργιακά μας   αιτήματα,   στα  οποία  όμως  μέχρι  σήμερα   όχι  μόνον  δεν  δόθηκε καμία λύση αλλά  αντίθετα καθημερινά  αυξάνονται  και  οξύνονται   με  αποκλειστική  δική  τους  υπαιτιότητα.
Καλό λοιπόν  θα  ήτανε ο  κ.  Υφυπουργός να  υλοποιήσει  τις  υποσχέσεις  του   και  όχι  να  οξύνει  έτι  περαιτέρω  τα  πράγματα. 
Τον  συμβουλεύουμε λοιπόν  πριν  βάλει  χέρι  στα  ακίνητα  του  ΝΑΤ,   ας  μπεί  στον  κόπο  να ερευνήσει  πως  περιήλθαν  αυτά  στην  ιδιοκτησία  του  Ταμείου  μας  και  για πιο  σκοπό   περιήλθαν,  και  να  αφήσει κατά  μέρος  την  «άλωση  τους»

Αλλιώτικα θα  λάβει  και  την απάντηση που  πρέπει.

Η   ΠΝΟ  υπενθυμίζει  για  άλλη μια  φορά  τα  αιτήματα της απεργίας  μας,   τα οποία  συνοψίζονται  επιγραμματικά:

ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ / ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ, ΑΝΕΡΓΙΑ,  ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ, ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΣΕ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΣΕ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ,  ΜΕΤΡΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ, ΓΕΝΕ, ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ,   και  

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ

Αν  δεν  υπάρξουν  σύντομα  θετικές  λύσεις   ο  κλάδος  είναι  καθόλα  έτοιμος   και  αποφασισμένος  για  συνέχιση του  αγώνα με  νέες  κινητοποιήσεις  κάθε  μορφής.  

Κατά  δεύτερο  και με   αφορμή  τα  «ένθεν  -  κακείθεν»    δελτία  τύπου  και  δηλώσεις  των  εργοδοτών και  του  Υπουργείου   περί  ατομικών  συμβάσεων,  περί  «διεθνών  κρατούντων»,   περί «γερμανικού  μοντέλου»,  κοκ,  η  ΠΝΟ   δηλώνει  προς  κάθε  κατεύθυνση  ότι  η  θέση  της   Διοίκησης της  Ομοσπονδίας  είναι  μια,  και  αταλάντευτη:  

- Υπογραφή  Συλλογικών  Συμβάσεων για  όλες  τις  κατηγορίες  πλοίων με  τις  οποίες  όχι  απλά  θα  ανανεώνονται  οι  μέχρι  σήμερα υπογραφείσες   και  εφαρμοζόμενες   ΣΣΕ,   αλλά  θα  βελτιώνονται έτι  περαιτέρω  οι όροι  αυτών,  ώστε  να  ανταποκρίνονται  στις  σημερινές  δυσμενέστατες  συνθήκες  και  δεδομένα,  και,   όλες  οι  προσλήψεις    των  ναυτεργατών, σε  όλα  τα  πλοία,  που  φορολογούνται  στην  Ελλάδα  (Ν.  27/75) ,  να  γίνονται   μέσω  ΓΕΝΕ  προκειμένου  να  διασφαλίζεται η  πλήρης  ιατροφαρμακευτική  περίθαλψη  και  η  ασφάλιση  τους,    σύμφωνα  με   ισχύουσα  Εθνική Νομοθεσία  και  τις   ΣΣΕ  της  ΠΝΟ.

Τέλος,  και   πριν  αν  θρηνήσουμε  θύματα,  παρίσταται  άμεση   ανάγκη  ριζικής  επανεξέτασης   των  διατάξεων  και   των  Υπουργικών  αποφάσεων, με  τις  οποίες  και  μειωθήκαν  δραστικά οι  συνθέσεις   των  πληρωμάτων των  πλοίων  της  ακτοπλοΐας   και  των  πλοίων Ελλάδας Ιταλίας  και η  άμεση  επάνδρωση τους  σύμφωνα  με  τις  διατάξεις  του  ΠΔ   177/ 1974   και  τις  πραγματικές  ανάγκες  των  πλοίων ώστε  να  διασφαλίζονται  πλήρως  η  ασφάλεια  των  ιδίων  των  πλοίων,  των  δρομολογίων,   των  επιβατών  και των  πληρωμάτων.

Με  εντολή  Διοίκησης

Γιάννης  Χαλάς
Γενικός  Γραμματέας