ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ!

To PEIRATIKO REPORTAZ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!

Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

Συνέχεια των απόψεων-προτάσεων του Ανθ/ρχου Λ.Σ. (ΔΜΓ) Σαραντίδη Ιωάννη...

Απόψεις-πτοτάσεις Σαραντίδη- ΕΠΛΣΑΚ
   Μετά την πρόσφατη συνάντηση του Δ.Σ. της ΕΠΛΣΑΚ με τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολίτικής κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή  ο οποίος μας ενημέρωσε για τους διαγωνισμούς που είναι σε εξέλιξη για  την προμήθεια πλωτών επιχειρησιακών μέσων  διαφόρων μεγεθών (σκάφη 17-18 μέτρων καθώς και 03 έως 04   30 μέτρων ) μέσα στην επομένη τριετία συνεπώς το Λ.Σ.-ΕΛ.-ΑΚΤ  θα έχει τον πιο σύγχρονο στόλο στην Ε.Ε. έχουμε να παραθέσουμε τα παρακάτω.


   Θα προμηθευτούμε με πλωτά επιχειρησιακά μέσα  διαφόρων μεγεθών, Πληρώματα όμως;  ιδιαίτερα σήμερα που επικρατεί ένα ομιχλώδες τοπίο για τις νέες προσλήψεις στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ-ΑΚΤ. καθώς και στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ-ΑΚΤ. με ειδικότητα Διπλωματούχων Πλοιάρχων και – Διπλωματούχων Μηχανικών (ΔΠΓ-ΔΜΓ) Γ τάξεως αφού δεν έχει ξεκαθαρίσει πως και πότε θα γίνει από τις πανελλήνιες εξετάσεις; Αυτό σημαίνει ότι θα περάσουν τουλάχιστον 4-6 έτη για την εισαγωγή  νέων στελεχών ΔΠΓ-ΔΜΓ στο Λ.Σ.-ΕΛ-ΑΚΤ.
   Θα θέλαμε να επισημάνουμε επίσης ότι στα Σχολεία 34-35-36  Δ.Υ.Λ.Σ. είχαν εισαχθεί περίπου 150 στελέχη με ειδικότητα ΔΠΓ και ΔΜΓ τα οποία όμως σήμερα φτάνουν αισίως τα 45 έτη, κάτι που σημαίνει ότι έχουν τη δυνατότητα με ατομική αναφορά να μην υπηρετούν πλέον σε σκάφη.
   Στους διαγωνισμούς εισαγωγής στελεχών στο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ στις ΣΝΔ και ΔΥΛΣ που ακολούθησαν, ο αριθμός των εισακτέων με ειδικότητες που προανέφερα ήταν ιδιαίτερα μικρός και ιδίως των στελεχών με ειδικότητα ΔΜΓ.
   Προτείνουμε λοιπόν, στα υφιστάμενα ήδη στ

ελέχη Λ.Σ-ΕΛ-ΑΚΤ που εισήχθησαν από σχολή Λ/Φ και κατέχουν Δίπλωμα Πλοιάρχου ή Μηχανικού Γ τάξεως (χωρίς να ήταν απαραίτητο προσόν κατάταξης) να δοθεί κίνητρο όπως η προαγωγή στον επόμενο βαθμό γρηγορότερα.
   Αυτομάτως λοιπόν έχουμε μια εκ των έσω ενίσχυση των ειδικοτήτων ΔΠΓ-ΔΜΓ στα Πλωτά Λ.Σ. και βάσει και της επικείμενης αλλαγής του κανονισμού λειτουργιάς Πλωτών 04/07 θα υπάρξουν προϋποθέσεις δημιουργίας σε αρκετά σκάφη διπλών πληρωμάτων.
   Επίσης, λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, να τονίσουμε ότι κρίνεται απαραίτητη η συνεχής ροή έστω και μικρού αριθμού στελεχών με τις ειδικότητες που προαναφέραμε ούτος ώστε να αντιμετωπιστεί οριστικά το φαινόμενο της έλλειψης στα πλωτά επιχειρησιακά μέσα. 
   Τέλος θα θέλαμε να εξάρουμε την άψογη αντίδραση που επέδειξαν ο κυβερνήτης και το πλήρωμα του ΠΑΘ-090 μετά  το πρόσφατο γνωστό συμβάν και να επαναλάβουμε για μια ακόμη φορά ότι με  τον πλέον εμφατικό τρόπο αποδεικνύεται η ναυτοσύνη και ο επαγγελματισμός που έχουν όλοι οι υπηρετούντες στα Πλωτά Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. οι οποίοι βρίσκονται πάντα σε ετοιμότητα να φέρουν εις πέρας οποιαδήποτε αποστολή τους ανατεθεί